Reklamace

VRÁCENÍ A REKLAMACE

JAK MŮŽU REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

Obdrželi jste od nás zásilku a nesedí Vám rozměr? Nevyhovuje výrobek nebo chcete uplatnit reklamaci?

Pokud zboží reklamujete, musí být čisté, hygienicky nezávadné a vhodně zabalené. Pošlete ho Zdarma přes Zásilkovnu, do balíku přiložte průvodní dopis s požadavky a číslem objednávky. Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na  www.zasilkovna.cz/pobocky . Na přepážce řeknete kód „97419194“.
Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte. Za pár dní vám přijde mail, že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu.

Adresa:
Kostky Pb

Miloš Šefrna
Žižkova 708 
261 01 Příbram

Pokud zboží vyměňujete nebo chcete vrátit, odstoupit od smlouvy, zboží musí být nenošené, v nepoškozeném obalu do 14 dní od dodání. Vhodně zabalený ho pošlete zpět . Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na  www.zasilkovna.cz/pobocky . Na přepážce řeknete kód „97419194“. Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí. Nic neplatíte. Za pár dní vám přijde mail,
že balíček v pořádku dorazil do našeho skladu. V případe jakéhokoliv dotazu neváhejte kontaktovat naší zákaznickou podporu. Telefon: 732 735 949 (10:00 - 17:00)

Kostky Pb
Miloš Šefrna
Žižkova 708 
261 01 Příbram